21 Haziran 2017 Çarşamba

Kadın



Sözde Müslüman ülkesiyiz değil mi, gurur duyduğum ülkem utanç kaynağı oluyor. Gittikçe alçalıyor, Araplaşıyoruz. Çok öfkeli ve de sinirliyim. Bir kadın daha sırf kıyafeti yüzünden darba ve hakarete maruz kalmış. Saldırgana ne oldu dersiniz, ifadesi alınıp salındı. Yeni kurbanlar bulmak için.

O pislik ifadesinde ‘Kadınların bu şekilde giyinmesi insanın nefsini tahrik ediyor’ demiş. Ne nefis varmış bunlarda her yaptıkları adiliğe bahane. Ne sanıyorsunuz kendinizi anlamıyorum ki.
Kadınların giyimine, gülüşüne, yürümesine her şeyine karşısınız istiyorsunuz ki kadınlar evde otursun koca beklesin. Sonra evlensin kocasının yolunu beklesin. Kocası gel deyince gelsin git deyince gitsin. Hayatına giren erkekler ne isterse onu yapsın gerekirse okumasın, dışarı çıkmasın, gülmesin kısacası yaşamasın sadece siz erkeklere birer köle olsun istiyorsunuz.  Ama yok öyle yağma bizler birer insanız sizin süs köpeğiniz veya köleniz değiliz. Sizler kadar biz kadınlarında yaşama hakkı var.

Sözde Müslümansınız ya Kuran-ı Kerimin neresinde kadınları dövün, öldürün yazıyor.  Peygamber efendimiz kızlarını da eşini de severmiş. Kadınlara değer veren ayaklarının altında cenneti gören peygamber efendimizin ümmetini gel gör ki kadınlara zulüm ediyor, aşağılıyor, küfür ediyor, dayak atıp, öldürüyor.


Kuran-ı, İslam’ı pis niyetlerinize alet etmeyin. Çünkü Müslümanlıkla yakından uzaktan alakanız yok…  

19 Haziran 2017 Pazartesi

Yanlış İnsanlar



Defalarca yanlış yaptığı halde, her geri döndüğünde dayanamayıp affettiğiniz insanlar vardır. Her seferinde bu son şansı bu sefer düzelmez ise hayatıma devam edeceğim dediğin halde edemediğin. 
İlk müsemmayı gösterdiğin zaman karşınızdaki insan bunu avantaj olarak görüyor, her geldiğinde her üzdüğünde onu affedeceksin kapılarını sonuna kadar açacaksın sanıyor. Yapmayın bunu, yanlış insanlara yenilmeyin. Yoksa bir ömür boyu kendini kalbinin kalelerine hapseder ve bir daha kimseye açamazsın kapılarını.
Çok istersin bir insana inanayım, güveneyim bende bir insanın diğer yarısı olayım, hayatımı o insan ile geçireyim istersin ama olmaz. Öyle güvensiz ve kırık bir hale gelmişsindir ki artık mutlu olduğun anlardan bile şüphe eder,  bir şeylerin muhakkak bozulacağına bu mutluluğun da biteceğine ve sonunda yalnız kalacağına alıştırırsın kendini.  Bir insan seni güzel sevmeye görsün aklında bin bir türlü şüphe oluşur. O kadar inandırmışsındır ki kendi sevilmeyeceğine, sevilmeye layık olmadığına her seferinde bir şekilde kendini mutsuz etmenin bir yolunu bulur hale gelirsin.
Hayatından ne kadar kötü, duygusuz, kalpsiz insan geçer ise geçsin şunu unutma yalnızca;


Sen çok değerlisin ve sevmelerin en güzeline layıksın..

2 Haziran 2017 Cuma

BOYLARINDAN BÜYÜK EGOSU OLANLARA;



Sizce bir kadının yolda yürümesi ne gibi bir orospuluktur? Her gün işine gitmek için kullandığı yolda duyduk yere bu kelimenin yüzüne bağırılması o kadında ne gibi bir his yaşatır haberiniz var mı? Kısaca bahsetmek istiyorum. İlk başta kısa süreli bir şok yaşar, ben şimdi ne yaptım ki diye düşünmeye başlar. Karşındaki insanın haksız olduğunu o an idrak edemez. Çünkü öyle bir toplumda yaşıyoruz ki, eğer kadının başına bir olay gelirse muhakkak suç kadındadır. O an bunu duymak için ne gibi bir hata işlediğini düşünmeye başlar. Kafam yere eğikti, sağa sola bakmıyordum, kimseye gülmüyordum ben ne gibi bir hata yaptım ki diye kendini sorgulamaya başlar.

Halbuki o beyinsiz için bu kelimeyi söylemesinin tek nedeni karşındaki insanın kadın olmasıdır. Onun için ulaşamadığı tüm kadınlar budur. Karşındaki insanın nasıl biri olduğu zerre umurunda değildir. Onun için kadın olması yeterlidir orospu kelimesini karşındaki insanın yüzüne bağırmasına.  Sokakta gördüğü her kadın ona hayranlık ile bakmalı, onun için ölüp bitmeliler. Beğenip görüşmek istediği insan kesinlikle hayır diyemez böylesi insan müsveddeleri için.

Hiç düşünmeyin sizi doğuran bir insanın da kadın olduğunu, 9 ay karnında taşıyıp ömrü boyunca arkanızda dolanıp pisliğinizi temizleyen insan da bir kadın olduğu aklınıza hiç gelmesin. Beraber büyüdüğünüz kız kardeşiniz, kuzenleriniz onlar da birer kadın. Onlarında başına bunlar gelebilir. Onlar da sizler gibi birer beyinsiz ile karşılaşabilirler. Sırf etrafınızda tanıdığınız insanların hatırına bunları yapmayın. Bir insanın mutsuzluğu olmayın.. 

27 Mayıs 2017 Cumartesi

KAHRAMANIMA

Dünyaya gözlerimi açtığımdan beri etrafımda pervane olan annem aslında benim kahramanımmış büyüdükçe anladım. Daha çocuk denecek yaşta iken 5 aylık bebeğini ilk göz ağrını toprağa vermiş, buna rağmen güçlü kalıp korkmadan beni dünyaya getirmiş. Elinden geldiğinden fazlasıyla beni yetiştirdi. Kendinden kısıp benim için her şeyin en iyisini yapmaya çalıştı. Doğduğumdan beri hastalıklı bir çocuktum günlerimiz sürekli hastanelerde geçerdi. Bir kez olsun of dediğini duymadım. Ben iyileşeyim diye duyduğu her türlü kocakarı ilacını yaptı. Çoğunuz için anlamsız gelse de ben annemin yaptığı o ilaçlar sayesinde büyüdüm. Hastalandığımda sabaha kadar başımda sabahladı gecelerce, krize girdiğim zaman koştura koştura beni hastaneye götürdü. Ne kadar yorulursa yorulsun gık çıkarmadan hep yanımda oldu. Benimle beraber tekrar okula başladı, benle çocuk olup oyunlar oynadı. Bir an olsun ellerimi bırakmadı. Aldığım her kararda destekçim oldu.  Bana nasıl güçlü olmam gerektiğini, düşünce kalkmayı, her zorluğun üstesinden gelmeyi öğrettiği için hakkını ne yaparsam yapayım ödeyemem. Her zaman iyiydik diyemem yeri geldi tartıştık, kavga ettik ama günün sonunda hep yan yanaydık.


Yani demem o ki anneleriniz hala yanı başınızda iken bol bol sarılın, öpün. Yarın ne olacağı belli olmuyor.  İyi ki annelerimiz yanı başımızda. 

16 Mayıs 2017 Salı

Aşka Âşık İnsanlara.


Sırf yanında bir insan olsun diye seviyorum ölüyorum diyen şahıslar hepinizin sürünün.  Karakter yoksunu olmanızı anlarımda bu kadar mı be? Bugün seviyorum deyip yarın başka insanların gönlünü mesken tutan insan müsveddeleri ne zaman büyüyeceksiniz? Ne zaman birer yetişkin olacaksınız? İnsanları kandırmaktan, yormaktan sıkılmadınız mı? Biz sizlerden çok sıkıldık. Kalelerimizi yıkıp güvenmek istediğimiz insanın bir oyuncu olduğunu görmekten bıktık. Kendi halinde yaşayan aşk meşkle alakası olmayan insanlar siz böyle yaptıkça kendilerini iyice kapatıyorlar, bu dünyadan soyutluyorlar kendilerini. Bir insanın duygusuzluğunun sebebi olmayın. Yaşattığını yaşamadan ölmez insan, unutmayın..! 

3 Mayıs 2017 Çarşamba

Mini Şeytanlar

İşine geldiği zaman yanınızda olup dost görünen insanları bilirsiniz.

Kendi menfaati uğruna her şeyi yapabilecekken, siz iyi bir iş başardığınız da kıskançlığından kendi kendini yiyen insanlar.  Kısacası insan görünümlü şeytanlar. Şeytan biraz abartı olmadı mı diyenleriniz olacaktır elbette. Fakat benim için abartı değil az bile. En tahammül edemediğim insan türü haset ve ikiyüzlü insanlardır. Hayatta her şeyi işlerine geldikleri gibi görürler. Siz onların bir hatası olunca sessiz sedasız doğrusunu o insana gösterirken, onlar sizin hatanızı her kes bilsin diye uğraşırlar. Hatanızı bulmak için ellerinden geleni yaparlar fakat hatası olan genelde hep onlar çıkar. Kendi hatalarında hep bir bahaneleri vardır. Yaptıkları hata olabilecek bir hatadır. Ama sizin hatanız bir insanın hayatına bağlıymış gibi abartılır. Bu tür insanları çok iyi bilirsiniz malum hayatın her yerinde bu gibi insanlar var. Hep merak etmişimdir neden böyle olduklarını. Sanırım bugün bu sorunuma bir cevap bulabildim. Yeterince sevilmemiş,  değer görmemiş bireyler açgözlü yetişiyorlar. Her şeyin en güzelini elde etme istekleri gözlerini kör ediyor.  Bu insanlar için üzülüyorum açıkçası hayatta hiçbir zaman istedikleri konuma gelemeyecekler çünkü her zaman daha fazlasını isteyecekler.


Hayatta her zaman geldiğiniz noktayı sevin. Yarının garantisi yok. Mutlu olmaya bakın.
Mutlu Yarınlar... 😊

29 Nisan 2017 Cumartesi

Depresif.


Bazen düşünüyorum; hiç tanımadığım birine, beni hiç tanımayan birine kendimi anlatsam ne olur diye. Karşısına oturup hem anlatsam hem ağlasam. Hayatımda olan biteni, düştüğüm anları katıla katıla ağlamak istediğim günleri. Her şeye rağmen ayağa kalkıp dik durmak zorunda oluşumu. Neden güçlü olmam gerektiğini, yolda yürürken bir anda neden durup boş boş baktığımı. Ellerim ve bacaklarımdaki yara izlerinin hikayesini. İçimde hissettiğim o anlamsız karanlığı.  Kısacası ‘beni’ anlatsam. Sonra dönüp arkamı gitsem, hiç var olmamış bu hayatı hiç yaşamamış gibi.


Sonraki Yazı İçin,

28 Nisan 2017 Cuma

Herkese Merhaba

Hayatta her şeye verecek bir cevabı olduğu halde buraya ne yazması gerektiğini bilemeyen biri var karşınızda. Aslında bu bloğu açmayı uzun zamandır düşünüyordum. Fakat bir türlü kısmet olmadı. Açsam neler olacağını kestiremedim. Bloğum okunur mu kendimi sevdirebilir miyim diye düşünüp durdum. Fakat düşünüp durmam ile olmayacağını ve artık harekete geçmem gerektiğini düşündüm ve işte karşınızdayım. Umarım iyi anlaşırız.

Gel gelelim burada ne yazacaklarıma, neler yapacaklarıma. Doğrusunu söylemek gerekirse burayı his defterim olarak kullanmayı düşünüyorum. Mutluluğumu, üzüntümü, heyecanlarımı, korkularımı anlatacağım bir arkadaş gibi. Kiminiz kafayı mı yemiş bu ne diye buraya hislerini yazıyor diye düşünebilir. Ama bu yalnız beni ilgilendirir, beğenmiyorsan okumazsın arkadaşım.

Yalnız daha ilk günden bu nasıl sert bir giriş oldu. 😀


Bir hatam olduysa affedin lütfen ben buyum.. 


Sonraki Yazı İçin,

Kadın

Sözde Müslüman ülkesiyiz değil mi, gurur duyduğum ülkem utanç kaynağı oluyor. Gittikçe alçalıyor, Araplaşıyoruz. Çok öfkeli ve de sinir...