Sözde Müslüman ülkesiyiz değil mi, gurur duyduğum ülkem
utanç kaynağı oluyor. Gittikçe alçalıyor, Araplaşıyoruz. Çok öfkeli ve de
sinirliyim. Bir kadın daha sırf kıyafeti yüzünden darba ve hakarete maruz
kalmış. Saldırgana ne oldu dersiniz, ifadesi alınıp salındı. Yeni kurbanlar
bulmak için.
O pislik ifadesinde ‘Kadınların bu şekilde giyinmesi insanın
nefsini tahrik ediyor’ demiş. Ne nefis varmış bunlarda her yaptıkları adiliğe
bahane. Ne sanıyorsunuz kendinizi anlamıyorum ki.
Kadınların giyimine, gülüşüne, yürümesine her şeyine
karşısınız istiyorsunuz ki kadınlar evde otursun koca beklesin. Sonra evlensin
kocasının yolunu beklesin. Kocası gel deyince gelsin git deyince gitsin.
Hayatına giren erkekler ne isterse onu yapsın gerekirse okumasın, dışarı
çıkmasın, gülmesin kısacası yaşamasın sadece siz erkeklere birer köle olsun
istiyorsunuz. Ama yok öyle yağma bizler
birer insanız sizin süs köpeğiniz veya köleniz değiliz. Sizler kadar biz
kadınlarında yaşama hakkı var.
Sözde Müslümansınız ya Kuran-ı Kerimin neresinde kadınları
dövün, öldürün yazıyor. Peygamber
efendimiz kızlarını da eşini de severmiş. Kadınlara değer veren ayaklarının
altında cenneti gören peygamber efendimizin ümmetini gel gör ki kadınlara zulüm
ediyor, aşağılıyor, küfür ediyor, dayak atıp, öldürüyor.
Kuran-ı, İslam’ı pis niyetlerinize alet etmeyin. Çünkü
Müslümanlıkla yakından uzaktan alakanız yok…

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder