21 Haziran 2017 Çarşamba

Kadın



Sözde Müslüman ülkesiyiz değil mi, gurur duyduğum ülkem utanç kaynağı oluyor. Gittikçe alçalıyor, Araplaşıyoruz. Çok öfkeli ve de sinirliyim. Bir kadın daha sırf kıyafeti yüzünden darba ve hakarete maruz kalmış. Saldırgana ne oldu dersiniz, ifadesi alınıp salındı. Yeni kurbanlar bulmak için.

O pislik ifadesinde ‘Kadınların bu şekilde giyinmesi insanın nefsini tahrik ediyor’ demiş. Ne nefis varmış bunlarda her yaptıkları adiliğe bahane. Ne sanıyorsunuz kendinizi anlamıyorum ki.
Kadınların giyimine, gülüşüne, yürümesine her şeyine karşısınız istiyorsunuz ki kadınlar evde otursun koca beklesin. Sonra evlensin kocasının yolunu beklesin. Kocası gel deyince gelsin git deyince gitsin. Hayatına giren erkekler ne isterse onu yapsın gerekirse okumasın, dışarı çıkmasın, gülmesin kısacası yaşamasın sadece siz erkeklere birer köle olsun istiyorsunuz.  Ama yok öyle yağma bizler birer insanız sizin süs köpeğiniz veya köleniz değiliz. Sizler kadar biz kadınlarında yaşama hakkı var.

Sözde Müslümansınız ya Kuran-ı Kerimin neresinde kadınları dövün, öldürün yazıyor.  Peygamber efendimiz kızlarını da eşini de severmiş. Kadınlara değer veren ayaklarının altında cenneti gören peygamber efendimizin ümmetini gel gör ki kadınlara zulüm ediyor, aşağılıyor, küfür ediyor, dayak atıp, öldürüyor.


Kuran-ı, İslam’ı pis niyetlerinize alet etmeyin. Çünkü Müslümanlıkla yakından uzaktan alakanız yok…  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kadın

Sözde Müslüman ülkesiyiz değil mi, gurur duyduğum ülkem utanç kaynağı oluyor. Gittikçe alçalıyor, Araplaşıyoruz. Çok öfkeli ve de sinir...