Hayatta
her şeye verecek bir cevabı olduğu halde buraya ne yazması gerektiğini bilemeyen
biri var karşınızda. Aslında bu bloğu açmayı uzun zamandır
düşünüyordum. Fakat bir türlü kısmet olmadı. Açsam neler olacağını
kestiremedim. Bloğum okunur mu kendimi sevdirebilir miyim diye düşünüp durdum.
Fakat düşünüp durmam ile olmayacağını ve artık harekete geçmem gerektiğini düşündüm
ve işte karşınızdayım. Umarım iyi anlaşırız.
Gel gelelim burada ne yazacaklarıma, neler yapacaklarıma. Doğrusunu söylemek gerekirse
burayı his defterim olarak kullanmayı düşünüyorum. Mutluluğumu, üzüntümü,
heyecanlarımı, korkularımı anlatacağım bir arkadaş gibi. Kiminiz kafayı mı
yemiş bu ne diye buraya hislerini yazıyor diye düşünebilir. Ama bu yalnız beni
ilgilendirir, beğenmiyorsan okumazsın arkadaşım.
Yalnız
daha ilk günden bu nasıl sert bir giriş oldu. 😀
Bir hatam olduysa affedin lütfen ben buyum..
Sonraki Yazı İçin,

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder