28 Nisan 2017 Cuma

Herkese Merhaba

Hayatta her şeye verecek bir cevabı olduğu halde buraya ne yazması gerektiğini bilemeyen biri var karşınızda. Aslında bu bloğu açmayı uzun zamandır düşünüyordum. Fakat bir türlü kısmet olmadı. Açsam neler olacağını kestiremedim. Bloğum okunur mu kendimi sevdirebilir miyim diye düşünüp durdum. Fakat düşünüp durmam ile olmayacağını ve artık harekete geçmem gerektiğini düşündüm ve işte karşınızdayım. Umarım iyi anlaşırız.

Gel gelelim burada ne yazacaklarıma, neler yapacaklarıma. Doğrusunu söylemek gerekirse burayı his defterim olarak kullanmayı düşünüyorum. Mutluluğumu, üzüntümü, heyecanlarımı, korkularımı anlatacağım bir arkadaş gibi. Kiminiz kafayı mı yemiş bu ne diye buraya hislerini yazıyor diye düşünebilir. Ama bu yalnız beni ilgilendirir, beğenmiyorsan okumazsın arkadaşım.

Yalnız daha ilk günden bu nasıl sert bir giriş oldu. 😀


Bir hatam olduysa affedin lütfen ben buyum.. 


Sonraki Yazı İçin,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kadın

Sözde Müslüman ülkesiyiz değil mi, gurur duyduğum ülkem utanç kaynağı oluyor. Gittikçe alçalıyor, Araplaşıyoruz. Çok öfkeli ve de sinir...