3 Mayıs 2017 Çarşamba

Mini Şeytanlar

İşine geldiği zaman yanınızda olup dost görünen insanları bilirsiniz.

Kendi menfaati uğruna her şeyi yapabilecekken, siz iyi bir iş başardığınız da kıskançlığından kendi kendini yiyen insanlar.  Kısacası insan görünümlü şeytanlar. Şeytan biraz abartı olmadı mı diyenleriniz olacaktır elbette. Fakat benim için abartı değil az bile. En tahammül edemediğim insan türü haset ve ikiyüzlü insanlardır. Hayatta her şeyi işlerine geldikleri gibi görürler. Siz onların bir hatası olunca sessiz sedasız doğrusunu o insana gösterirken, onlar sizin hatanızı her kes bilsin diye uğraşırlar. Hatanızı bulmak için ellerinden geleni yaparlar fakat hatası olan genelde hep onlar çıkar. Kendi hatalarında hep bir bahaneleri vardır. Yaptıkları hata olabilecek bir hatadır. Ama sizin hatanız bir insanın hayatına bağlıymış gibi abartılır. Bu tür insanları çok iyi bilirsiniz malum hayatın her yerinde bu gibi insanlar var. Hep merak etmişimdir neden böyle olduklarını. Sanırım bugün bu sorunuma bir cevap bulabildim. Yeterince sevilmemiş,  değer görmemiş bireyler açgözlü yetişiyorlar. Her şeyin en güzelini elde etme istekleri gözlerini kör ediyor.  Bu insanlar için üzülüyorum açıkçası hayatta hiçbir zaman istedikleri konuma gelemeyecekler çünkü her zaman daha fazlasını isteyecekler.


Hayatta her zaman geldiğiniz noktayı sevin. Yarının garantisi yok. Mutlu olmaya bakın.
Mutlu Yarınlar... 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kadın

Sözde Müslüman ülkesiyiz değil mi, gurur duyduğum ülkem utanç kaynağı oluyor. Gittikçe alçalıyor, Araplaşıyoruz. Çok öfkeli ve de sinir...