İşine geldiği zaman yanınızda olup dost görünen insanları
bilirsiniz.
Kendi menfaati uğruna her şeyi yapabilecekken, siz iyi bir
iş başardığınız da kıskançlığından kendi kendini yiyen insanlar. Kısacası insan görünümlü şeytanlar. Şeytan
biraz abartı olmadı mı diyenleriniz olacaktır elbette. Fakat benim için abartı
değil az bile. En tahammül edemediğim insan türü haset ve ikiyüzlü insanlardır.
Hayatta her şeyi işlerine geldikleri gibi görürler. Siz onların bir hatası olunca sessiz sedasız
doğrusunu o insana gösterirken, onlar sizin hatanızı her kes bilsin diye
uğraşırlar. Hatanızı bulmak için ellerinden geleni yaparlar fakat hatası olan genelde hep onlar çıkar. Kendi hatalarında hep bir bahaneleri vardır. Yaptıkları hata
olabilecek bir hatadır. Ama sizin hatanız bir insanın hayatına bağlıymış gibi abartılır. Bu tür insanları çok iyi bilirsiniz malum hayatın her yerinde
bu gibi insanlar var. Hep merak etmişimdir neden böyle olduklarını. Sanırım
bugün bu sorunuma bir cevap bulabildim. Yeterince sevilmemiş, değer görmemiş bireyler açgözlü yetişiyorlar.
Her şeyin en güzelini elde etme istekleri gözlerini kör ediyor. Bu insanlar için üzülüyorum açıkçası hayatta hiçbir
zaman istedikleri konuma gelemeyecekler çünkü her zaman daha fazlasını isteyecekler.
Hayatta her zaman geldiğiniz noktayı sevin. Yarının
garantisi yok. Mutlu olmaya bakın.
Mutlu Yarınlar... 😊
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder