16 Mayıs 2017 Salı

Aşka Âşık İnsanlara.


Sırf yanında bir insan olsun diye seviyorum ölüyorum diyen şahıslar hepinizin sürünün.  Karakter yoksunu olmanızı anlarımda bu kadar mı be? Bugün seviyorum deyip yarın başka insanların gönlünü mesken tutan insan müsveddeleri ne zaman büyüyeceksiniz? Ne zaman birer yetişkin olacaksınız? İnsanları kandırmaktan, yormaktan sıkılmadınız mı? Biz sizlerden çok sıkıldık. Kalelerimizi yıkıp güvenmek istediğimiz insanın bir oyuncu olduğunu görmekten bıktık. Kendi halinde yaşayan aşk meşkle alakası olmayan insanlar siz böyle yaptıkça kendilerini iyice kapatıyorlar, bu dünyadan soyutluyorlar kendilerini. Bir insanın duygusuzluğunun sebebi olmayın. Yaşattığını yaşamadan ölmez insan, unutmayın..! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kadın

Sözde Müslüman ülkesiyiz değil mi, gurur duyduğum ülkem utanç kaynağı oluyor. Gittikçe alçalıyor, Araplaşıyoruz. Çok öfkeli ve de sinir...