Sırf yanında bir insan olsun diye seviyorum ölüyorum diyen
şahıslar hepinizin sürünün. Karakter
yoksunu olmanızı anlarımda bu kadar mı be? Bugün seviyorum deyip yarın başka
insanların gönlünü mesken tutan insan müsveddeleri ne zaman büyüyeceksiniz? Ne
zaman birer yetişkin olacaksınız? İnsanları kandırmaktan, yormaktan
sıkılmadınız mı? Biz sizlerden çok sıkıldık. Kalelerimizi yıkıp güvenmek
istediğimiz insanın bir oyuncu olduğunu görmekten bıktık. Kendi halinde yaşayan
aşk meşkle alakası olmayan insanlar siz böyle yaptıkça kendilerini iyice
kapatıyorlar, bu dünyadan soyutluyorlar kendilerini. Bir insanın
duygusuzluğunun sebebi olmayın. Yaşattığını yaşamadan ölmez insan, unutmayın..!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder