Dünyaya gözlerimi açtığımdan beri
etrafımda pervane olan annem aslında benim kahramanımmış büyüdükçe anladım.
Daha çocuk denecek yaşta iken 5 aylık bebeğini ilk göz ağrını toprağa vermiş,
buna rağmen güçlü kalıp korkmadan beni dünyaya getirmiş. Elinden geldiğinden
fazlasıyla beni yetiştirdi. Kendinden kısıp benim için her şeyin en iyisini
yapmaya çalıştı. Doğduğumdan beri hastalıklı bir çocuktum günlerimiz sürekli
hastanelerde geçerdi. Bir kez olsun of dediğini duymadım. Ben iyileşeyim diye
duyduğu her türlü kocakarı ilacını yaptı. Çoğunuz için anlamsız
gelse de ben annemin yaptığı o ilaçlar sayesinde büyüdüm. Hastalandığımda
sabaha kadar başımda sabahladı gecelerce, krize girdiğim zaman koştura koştura
beni hastaneye götürdü. Ne kadar yorulursa yorulsun gık çıkarmadan hep yanımda
oldu. Benimle beraber tekrar okula başladı, benle çocuk olup oyunlar oynadı.
Bir an olsun ellerimi bırakmadı. Aldığım her kararda destekçim oldu. Bana nasıl güçlü olmam gerektiğini, düşünce
kalkmayı, her zorluğun üstesinden gelmeyi öğrettiği için hakkını ne yaparsam
yapayım ödeyemem. Her zaman iyiydik diyemem yeri geldi tartıştık, kavga ettik
ama günün sonunda hep yan yanaydık.
Yani demem o ki anneleriniz hala yanı
başınızda iken bol bol sarılın, öpün. Yarın ne olacağı belli olmuyor. İyi ki annelerimiz yanı başımızda.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder