2 Haziran 2017 Cuma

BOYLARINDAN BÜYÜK EGOSU OLANLARA;



Sizce bir kadının yolda yürümesi ne gibi bir orospuluktur? Her gün işine gitmek için kullandığı yolda duyduk yere bu kelimenin yüzüne bağırılması o kadında ne gibi bir his yaşatır haberiniz var mı? Kısaca bahsetmek istiyorum. İlk başta kısa süreli bir şok yaşar, ben şimdi ne yaptım ki diye düşünmeye başlar. Karşındaki insanın haksız olduğunu o an idrak edemez. Çünkü öyle bir toplumda yaşıyoruz ki, eğer kadının başına bir olay gelirse muhakkak suç kadındadır. O an bunu duymak için ne gibi bir hata işlediğini düşünmeye başlar. Kafam yere eğikti, sağa sola bakmıyordum, kimseye gülmüyordum ben ne gibi bir hata yaptım ki diye kendini sorgulamaya başlar.

Halbuki o beyinsiz için bu kelimeyi söylemesinin tek nedeni karşındaki insanın kadın olmasıdır. Onun için ulaşamadığı tüm kadınlar budur. Karşındaki insanın nasıl biri olduğu zerre umurunda değildir. Onun için kadın olması yeterlidir orospu kelimesini karşındaki insanın yüzüne bağırmasına.  Sokakta gördüğü her kadın ona hayranlık ile bakmalı, onun için ölüp bitmeliler. Beğenip görüşmek istediği insan kesinlikle hayır diyemez böylesi insan müsveddeleri için.

Hiç düşünmeyin sizi doğuran bir insanın da kadın olduğunu, 9 ay karnında taşıyıp ömrü boyunca arkanızda dolanıp pisliğinizi temizleyen insan da bir kadın olduğu aklınıza hiç gelmesin. Beraber büyüdüğünüz kız kardeşiniz, kuzenleriniz onlar da birer kadın. Onlarında başına bunlar gelebilir. Onlar da sizler gibi birer beyinsiz ile karşılaşabilirler. Sırf etrafınızda tanıdığınız insanların hatırına bunları yapmayın. Bir insanın mutsuzluğu olmayın.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kadın

Sözde Müslüman ülkesiyiz değil mi, gurur duyduğum ülkem utanç kaynağı oluyor. Gittikçe alçalıyor, Araplaşıyoruz. Çok öfkeli ve de sinir...